Regulamin usługi
§1 Definicje
1.
Zleceniobiorca – oznacza Jakuba
Andrzejewskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Jakub
Andrzejewski BENIOHOME, adres Sądów 5, 73-115 Dolice NIP: 8542352202.
2.
Serwis – oznacza stronę internetową prowadzoną pod adresem: https://easyclaim.pl.
3.
Zleceniodawca – każdorazowo osoba,
zlecająca wykonanie usługi poprzez serwis udostępniony przez Zleceniobiorcę.
4.
Usługa – oznacza prowadzenie
roszczenia o przyznanie odszkodowania z tytułu odwołanego lotu, opóźnionego
lotu lub niewpuszczenia na pokład samolotu z powodu nadsprzedaży biletów.
5.
Linia lotnicza – oznacza linię
lotniczą z usług, których korzystał Zleceniobiorca co do której Zleceniobiorca
może mieć roszczenie o przyznanie odszkodowania z tytułu odwołanego lotu,
opóźnionego lotu lub niewpuszczenia na pokład samolotu z powodu nadsprzedaży
biletów.
§2 Postanowienia ogólne
1.
Akceptując niniejszy regulamin
Zleceniodawca zawiera ze Zleceniodawcą umowę o świadczenie Usługi zgodnie z
udostępnionymi przez Zleceniobiorcę informacjami.
2.
Zleceniodawca udziela
Zleceniobiorcy pełnomocnictwa do podejmowania w jego imieniu wszystkich
czynności wymaganych do wykonania usługi z podmiotami publicznymi i prywatnymi.
Niniejsze pełnomocnictwo upoważnia Zleceniobiorcę do udzielania dalszych
pełnomocnictw. Brak udzielenia pełnomocnictwa skutkuje rozwiązaniem umowy.
3.
Zleceniobiorca może wykonać
przedmiot usługi własnoręcznie lub przy pomocy osób trzecich według własnego
uznania.
4.
Zleceniobiorca i Zleceniodawca
zobowiązują się do współdziałania w celu wykonania przedmiotu umowy.
5.
Umowa kończy się w momencie
zarówno negatywnego jak i pozytywnego rozpatrzenia sprawy będącej przedmiotem
usługi.
§3 Obowiązki i Uprawnienia Zleceniodawcy
1.
Zleceniodawca zobowiązuje się do
przekazania wszelkich posiadanych informacji, które pomogą w pozytywnym
rozpatrzeniu sprawy.
2.
Zleceniodawca może wypowiedzieć
niniejszą umowę w każdej chwili, chyba że Linia Lotnicza rozpatrzyła już
pozytywnie roszczenie będące przedmiotem Usługi.
3.
Zleceniodawca ma prawo do
informacji o statusie sprawy, a Zleceniobiorca ma obowiązek te informacje
przekazać w terminie do 5 dni od dnia prośby o przekazaniu informacji o stanie
sprawy.
4.
Zleceniodawca powinien
odpowiedzieć na pytania Zleceniobiorcy i dosłać dokumenty wymagane do wykonania
Usługi, za wszelkie uchybienia terminów związane z nieterminowym dosłaniem
informacji Zleceniodawca nie odpowiada.
5.
Zleceniodawca oświadcza, iż zdaje
sobie sprawę, iż Usługa nie musi skończyć się decyzją o pozytywnym
rozpatrzeniem roszczenia i z tego tytułu nie będzie podnosił roszczeń w stronę
Zleceniobiorcy.
§4 Obowiązki i Uprawnienia
Zleceniobiorcy
1.
Zleceniobiorca jest zobowiązany do
wykonywania Usługi z dochowaniem należytej staranności.
2.
Zleceniobiorca może wykonywać
Usługę w sposób zgodny z jego uznaniem.
3.
Zleceniobiorca ma prawo odmówić
wykonania Usługi w przypadku, gdy subiektywna ocena Zleceniodawcy nie daje
szans na uzyskanie pozytywnej odpowiedzi Linii Lotniczych.
4.
Zleceniobiorca może wypowiedzieć
umowę w przypadku, gdy Zleceniodawca utrudnia wykonanie Usługi z tego tytułu
Zleceniodawca nie będzie podnosił roszczeń w stronę Zleceniobiorcy.
§5 Wynagrodzenie
1.
Zleceniobiorca odbiera środki
otrzymane w wyniku wykonania przedmiotu Usługi na swoje konto bankowe.
2.
Zleceniobiorca przekazuje środki
otrzymane w wyniku wykonania przedmiotu Usługi na konto bankowe wskazane przez
Zleceniodawcę w terminie 7 dni od otrzymania odszkodowania od Linii Lotniczych.
3.
Zleceniodawca w przypadku
pozytywnego rozpatrzenia sprawy będącej
przedmiotem Usługi, pomniejsza odebrane środki o 25% całkowitej wartości
tych środków, w ramach wynagrodzenia.
4.
W przypadku negatywnej decyzji w
sprawie usługi Zleceniobiorca nie obciąża Zleceniodawcy kosztami, chyba że
powstały one w wyniku konieczności prowadzenia sprawy a Zleceniodawca wyraził
na nie zgodę.
§6 Inne
1.
W kwestiach nieopisanych w
niniejszym regulaminie należy każdorazowo stosować przepisu Kodeksu Cywilnego.
2.
Językiem niniejszego regulaminu i
usługi jest Język Polski.
3.
Strony mogą modyfikować niniejszy
regulamin za obopólną zgodą.
4. Umowa zostaje zawarta każdorazowo po wysłaniu zgłoszenia przez Zleceniodawcę i akceptacji przez Zleceniobiorcę.