E A S Y C L A I M

Wczytywanie...

Regulamin

Regulamin usługi

 

§1 Definicje

1.      Zleceniobiorca – oznacza Jakuba Andrzejewskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Jakub Andrzejewski BENIOHOME, adres Sądów 5, 73-115 Dolice NIP: 8542352202.

2.      Serwis – oznacza stronę internetową prowadzoną pod adresem: https://easyclaim.pl.

3.      Zleceniodawca – każdorazowo osoba, zlecająca wykonanie usługi poprzez serwis udostępniony przez Zleceniobiorcę.

4.      Usługa – oznacza prowadzenie roszczenia o przyznanie odszkodowania z tytułu odwołanego lotu, opóźnionego lotu lub niewpuszczenia na pokład samolotu z powodu nadsprzedaży biletów.

5.      Linia lotnicza – oznacza linię lotniczą z usług, których korzystał Zleceniobiorca co do której Zleceniobiorca może mieć roszczenie o przyznanie odszkodowania z tytułu odwołanego lotu, opóźnionego lotu lub niewpuszczenia na pokład samolotu z powodu nadsprzedaży biletów.

 

§2 Postanowienia ogólne

1.      Akceptując niniejszy regulamin Zleceniodawca zawiera ze Zleceniodawcą umowę o świadczenie Usługi zgodnie z udostępnionymi przez Zleceniobiorcę informacjami.

2.      Zleceniodawca udziela Zleceniobiorcy pełnomocnictwa do podejmowania w jego imieniu wszystkich czynności wymaganych do wykonania usługi z podmiotami publicznymi i prywatnymi. Niniejsze pełnomocnictwo upoważnia Zleceniobiorcę do udzielania dalszych pełnomocnictw. Brak udzielenia pełnomocnictwa skutkuje rozwiązaniem umowy.

3.      Zleceniobiorca może wykonać przedmiot usługi własnoręcznie lub przy pomocy osób trzecich według własnego uznania.

4.      Zleceniobiorca i Zleceniodawca zobowiązują się do współdziałania w celu wykonania przedmiotu umowy.

5.      Umowa kończy się w momencie zarówno negatywnego jak i pozytywnego rozpatrzenia sprawy będącej przedmiotem usługi.

 

§3 Obowiązki i Uprawnienia Zleceniodawcy

1.      Zleceniodawca zobowiązuje się do przekazania wszelkich posiadanych informacji, które pomogą w pozytywnym rozpatrzeniu sprawy.

2.      Zleceniodawca może wypowiedzieć niniejszą umowę w każdej chwili, chyba że Linia Lotnicza rozpatrzyła już pozytywnie roszczenie będące przedmiotem Usługi.

3.      Zleceniodawca ma prawo do informacji o statusie sprawy, a Zleceniobiorca ma obowiązek te informacje przekazać w terminie do 5 dni od dnia prośby o przekazaniu informacji o stanie sprawy.

4.      Zleceniodawca powinien odpowiedzieć na pytania Zleceniobiorcy i dosłać dokumenty wymagane do wykonania Usługi, za wszelkie uchybienia terminów związane z nieterminowym dosłaniem informacji Zleceniodawca nie odpowiada.

5.      Zleceniodawca oświadcza, iż zdaje sobie sprawę, iż Usługa nie musi skończyć się decyzją o pozytywnym rozpatrzeniem roszczenia i z tego tytułu nie będzie podnosił roszczeń w stronę Zleceniobiorcy.

 

§4 Obowiązki  i Uprawnienia Zleceniobiorcy

1.      Zleceniobiorca jest zobowiązany do wykonywania Usługi z dochowaniem należytej staranności.

2.      Zleceniobiorca może wykonywać Usługę w sposób zgodny z jego uznaniem.

3.      Zleceniobiorca ma prawo odmówić wykonania Usługi w przypadku, gdy subiektywna ocena Zleceniodawcy nie daje szans na uzyskanie pozytywnej odpowiedzi Linii Lotniczych.

4.      Zleceniobiorca może wypowiedzieć umowę w przypadku, gdy Zleceniodawca utrudnia wykonanie Usługi z tego tytułu Zleceniodawca nie będzie podnosił roszczeń w stronę Zleceniobiorcy.

 

§5 Wynagrodzenie

1.      Zleceniobiorca odbiera środki otrzymane w wyniku wykonania przedmiotu Usługi na swoje konto bankowe.

2.      Zleceniobiorca przekazuje środki otrzymane w wyniku wykonania przedmiotu Usługi na konto bankowe wskazane przez Zleceniodawcę w terminie 7 dni od otrzymania odszkodowania od Linii Lotniczych.

3.      Zleceniodawca w przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy będącej  przedmiotem Usługi, pomniejsza odebrane środki o 25% całkowitej wartości tych środków, w ramach wynagrodzenia.

4.      W przypadku negatywnej decyzji w sprawie usługi Zleceniobiorca nie obciąża Zleceniodawcy kosztami, chyba że powstały one w wyniku konieczności prowadzenia sprawy a Zleceniodawca wyraził na nie zgodę.

 

§6 Inne

1.      W kwestiach nieopisanych w niniejszym regulaminie należy każdorazowo stosować przepisu Kodeksu Cywilnego.

2.      Językiem niniejszego regulaminu i usługi jest Język Polski.

3.      Strony mogą modyfikować niniejszy regulamin za obopólną zgodą.

4.      Umowa zostaje zawarta każdorazowo po wysłaniu zgłoszenia przez Zleceniodawcę i akceptacji przez Zleceniobiorcę.